Och när alla...

clownerna
har gått från jobben





värt att notera;
- jag har inte druckit cola på en vecka
och jag har inte ens ett begär
att dricka den gyllene drycken
- utgångsalternativen för lördagen har dubblats
vad säger ni? Sivans eller Grace?
- tentaplugget går helt åt helvete och de delar
jag har lite koll på är de delar som antagligen
inte kommer spela så stor roll på lördag
- fredag är lika med klippning och färgning av hår
vilket innebär att det ungefär på söndag kommer
finnas vissa gråa partier i mitt hår
trots att de egentligen ska vara mörkblonda
- andra ems är den coolaste person som finns
hon gör saker som jag bara önskar att vågade göra




för jag vet
att den här natten kommer döda mig
om jag inte får vara med dig...




Dagens soundtrack #2: Samma som innan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0