Och vilsen väntar...

på värmande vän...



jag lyckades arbeta bort helgens
övervägande känsla av värdelöshet
rätt bra med att sova elva timmar i sträck
någonting som händer ytterst sällan
dock försvann den snabbt under dagens föreläsning
som numer börjar likna en matematiklinje
jag lider av dyskalkyli för helvete!
jag fattar inte
och jag känner mig så fruktansvärt korkad
och jag vill verkligen inte få IG för första gången
på csm
nejnejnej!!
däremot lyckades ems som vanligt vända på humöret
och vi har numer ett nytt favoritställe att äta på
och jag har tre par nya skor
men självklart varade inte det särskilt länge
för sen var det dags för innebandyträning
och försök till ignorans
det går inte jättebra
särskilt inte när personen sitter kvar efter
sin egen träning
och blir kvar under större delen av våran
hjälp!


jag är nog färdig för psyket vilken dag som helst




du torkar tår av ingens tröst
du lyssnar tyst till ingens röst




dessutom ska jag numer spela center
har nog slagit rekord i hur fort man kan
byta flertalet positioner under
en säsong
vår har knappt börjat!




och från din vagga till din grav
är du den vilsna världens slav




Dagens soundtrack: Lasse - Av ingens frö





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0