This time...

Baby
I'll be bulletproof




jag trodde dagen skulle förlöpa värre än den gjort
kanske för att gårdagens besvikelse
minimerat antalet sömntimmar
plus det faktum att någon lekte
idoldeltagare utanför mitt fönster från klockan
0100 till tjugo minuter senare
gjorde att humöret inte direkt var på topp
0630 när klockan ringde
dock bidrog det faktum att ems och jag löste
exceluppgiften alldeles utmärkt
dock mer på grund av ems förtjänst än min
eftersom jag antagligen lider av dyskalkyli
men resten av dagen ha spenderats i soffan
med veronica mars utan en tanke på
dåligt samvete att jag borde läsa om budgetering
och springa ett par varv på löpbandet
jag har dock ridlektion ikväll
så det finns väl inte så mycket som kan förstöra
resten av dagen
så länge ingen nämner innebandy
är jag nöjd!



för övrigt ser jag fram emot lördag
jag vet att man inte ska se fram emot något
men jag chansar...



Dagens soundtrack: La Roux - Bulletproof





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0