We're gonna dance...

with the devil tonight




helt plöstligt blev min värld
lite mer stressad
eftersom någon valt att slänga in en röd
dag imorrn
så nu ska jag inte bara ut till skithallen i hosvhaga
utan jag måste hinna med systemet oxå
och givetvis stänger det en hela jävla timme
innan samlingen är
vilket betyder att jag behöver åka
ännu tidigare
jag har INTE tid!
för jag måste förbereda mig på mitt första ig
på csm-programmet
grattis jävla skövde!



förresten är mitt hår fintfintfint!!



Dagens soundtrack #2: LindaSundblad - To all my girls (morgonkvällens mesta låt)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0