Hold my hand...

rest assured
I wont fail you...





idag har jag diskat min disk
med vitaminbrustablett
får väl se hur bra det blir
egentligen
kanske inte någon av mina bättre idéer
å andra sidan var det inte min idé
den råkade bara hamna i diskvattnet
och grejen med brustabletter och väta
är att tabletterna löser upp sig
så vad skulle jag göra?!



för övrigt är brevlådan färdigmålad
men istället blir det bild på alexas
present
får ju hoppas att hon inte råkar läsa det här
själva överraskningsmomentet blir så mycket
mindre då...




Dagens soundtrack: Timo Räisänen - Fear no darkness promised child



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0