Inatt så drömde...

jag om dig
 och det väckte gamla minnen
jag fick aldrig någon chans...




någon som vill ta över min träning med flicklaget ikväll
jag har drabbats av en släng av fruktansvärd trötthet




nu skulle jag inte säga nej
till en fribiljett mot himlen





det finns ett tomrum som inte går att fylla
jag har försökt
för jag vill inte ha det kvar
och det finns kanske bara en person
som gjort det där hålet
och som inte vill laga det
det skulle kunna finnas en annan
som jag hellre hade sett som reperatör
men han har numer sitt på det torra
som det så fint heter




Dagens soundtrack #2: Lasse W - Fribiljett mot himlen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0