It's really...

too late




halsen gör ont
men jag kan inte säga att den gör
så jävla ont som jag tänkte
för jag vet hur det känns
när det gör så ont att man inte kan borsta
tänderna på flera dagar
eftersom halsen är så svullen att man inte kan
öppna munnen tillräckligt för att få in borsten
eller ens dricka ett glas vatten för att skölja ner
alvedonen som behövs för att smärtan ska
försvinna så pass att man kan få ner
en kåvepenin som är totalt verkningslös
och som byts ut mot dunderpencillin
som tar bort allting bara över en natt
det är fan den bästa känslan jag nånsin haft!


för övrigt har grannens katt varit på besök
att katter inte får va lösa är nog något han missat
för det är inte första gången hon sprungit runt här
men katter är mysiga




Dagens soundtrack: Band of Horses - The funeral



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0