Jag vill inte tänka...

framåt men är livrädd
att fastna här...





alla som får chansen
borde träna ett ungdomslag
det ger en så förbannat mycket
eller så är det bara så att det för min del
är den enda egokick jag får  ta del av
det är riktigt skönt att få beröm
för träningsupplägg
för hur man förklarar saker
för hur man är med och mot tjejerna
och sen är det ju väldigt tacksamt
att ständigt får höra att man ser ut som
att man inte var en dag över tjugo





... nu kan det va försent
att säga som det är




för övrigt fick jag igår mail av ett visst
företag som distribuerar film musik och böcker
som sa att min order hade levererats
tack som fan tänkte jag
de tre första delarna av serien om sookie stackhouse
hamnar i lådan imorrn
(läs idag)
tyckte dock att kuvertet var en aningens platt när jag
hämtade posten i morse
och mycket riktigt
det innehöll bara en bok
den TREDJE boken i serien
jaha? är det inte meningen att man ska kunna läsa
dom i ordning?





... jag vill ha dig nu som jag hade dig
förut






Dagens soundtrack #3: Lasse W & Melissa Horn - Som jag hade dig förut



har även pimpat min katastrofalt tråkiga kalender....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0