Lets have some...

fun
this beat is sick...





jag är tydligen för ung för grace 25
iofs är jag ju inte riktigt 25
men man tycker att brukar det gå bra
i vanliga fall borde det gjort det idag
icke!
dessutom har lite lessen i ögat bytts mot
väldigt lessen i ögat
det fanns en tid då jag tillsammans med en bästa vän
snodde snapsglas och pennor från växjös uteställen
numer får jag ensam ägna mig åt det bestyret
dagens penna kommer från kafe de luxe
där mange och jag befunnit oss under kvällen
utan mange schmidt hade jag nog gått under
skitliv.





tänker på dig kusin vitamin
love ya mest i hela världen




Dagens soundtrack: Vadsomhelst med Lady Gaga



<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0