men vi kommer kanske...

ses en ljuv dag i (lund)
kanske ölen kommer ta oss
på det djupa en stund
kanske fortfarande kommer försvinna
i din blick
drömma om den framtid som vi aldrig fick






det känns sjukt drygt att
nästa föreläsning inte är förrän
nästa! onsdag
och vi har ingenting att göra fram tills dess
jag kommer klättra på väggarna...


för övrigt har jag genomfört min första träning
på månader utan att ha ont någonstans
jag undrar om det berodde på hästlinimentet
jag hittade i medicinväskan?
skönt var det iaf...


imorrn blir det gym
födelsedagskalas hos alexa
och träning med F95:orna


Soran är kung i roast på berns
magnus också...




Dagens soundtrack #3: Lasse W - Jag vill gå hem med dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0