Now I'm a...

fat housecat




kursintro och första föreläsningen
i juridik inom idrotts- och hälsoorganisationer avklarad
jag har dessutom börjat få ont i halsen
förra gången ledde det till halsfluss
varpå jag tränade på pencillin
och ett par veckor senare åkte på en ännu värre
halsinfektion
då jag ett antal gånger under ett par dagar
vaknade av att inte få någon luft
det var lite läskigt
och förhoppningsvis inbillar jag mig bara
men det planerade första passet på gymmet
på complett sen i våras
det ställs in
återtar istället rollen som tränare för mina 95:or




Dagens soundtrack: Bon Iver - Flume




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0