Nu skulle jag inte...

säga nej till en fribiljett
mot himlen...




det finns en anledning till att jag
tränar fyra till fem gånger i veckan
trots att vi bara har innebandyträning
två till tre
den anledningen är INTE för att INTE
bli uttagen
och nu pratar jag inte a-lagsmatch
utan jag pratar u-lagsmatch
där de som INTE får nån speltid
ska spela FÖRST och främst
kanske är det då dags att inse att det är tid
att lägga dom där klubborna på den berömda hyllan
eller slå sönder dom
det sistnämnda låter mer troligt.




Dagens soundtrack: Lasse W - Du min vän i himlen






Kommentarer
j

Så otroligt tråkigt och orättvist.

Kram

2009-09-25 @ 23:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0