om jag tappar...

allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder





första föreläsningen sen förra måndagen
sjukt segt
och dessutom fattar jag ingenting

och eftersom det inte är någon träning idag
utan match för juniorerna
så blir det först ett besök i tborgen
och sen antagligen höstens första besök
på sivans
föreläsning 0900 imorrn igen
så vi tar det lite easy
men ser fram emot att hänga med
min bästaste vän;
mange schmidt!



hjärtat kom aldrig till tals...




först gymmet




Dagens soundtrack: Lasse W - Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0