Så berätta...

hur du gör...




alltså jag vet inte lasse
jag lyssnar
och det är visserligen bara första gången
den kanske växer
men första halvan vet jag inte om jag kommer
lyssna så mycket på
det finns dock guldkorn
låtar som kommer värma i höstmörkret i år igen
ett sällsynt exemplar
du min vän i livet
fribiljett mot himlen
berätta hur du gör

men jag får nog lyssna ett par gånger till...




...och jag ska utstå all den ensamhet
som följer när du går
om du berättar hur du gör




idag blir det lunch på stenladan med alexa och andra ems
ubl-redovisnings-förberedelser
och träning med min tjejer
och så då gymmet idag
alltså jag vet inte?!




Dagens soundtrack: Lasse W - Berätta hur du gör








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0