But everything...

looks perfekt
from far away





tatueringen läker
det kliar!

må-bra-musik är lika med
the temper trap - sweet disposition
the postal service - such great heights
och florence and the machine - cosmic love
dessutom är jag kär i min säng
och i dinosaurieäggen på stortorget
det har jag varit sen förra året
och för det andra dessutom
vissa människor är ju bara för roliga
tycker ändå att man måste kunna stå
för vad man gjort...


men för det allra sista så hade jag en väldans trevlig
kväll med femtio procent av syskonen westphal






man vänjer sig ändå
så det är ingenting som stör något nämnvärt
även om andra gärna vill att det ska störa en
jag är van
det bara är så.




Dagens soundtrack: Iron & Wine - Flightless bird, american youth






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0