Finns inget här...

att hämta
bara misär och längtan
så håll mig hårt
för ikväll är jag så jävla ensam



vi kan nog konstatera att det blir jobb
på abetong och magisterstudier
frånochmed sommaren och hösten
nu är det bara boende
weset eller växjö?
det blir jävligt mycket smidigare att flytta
hem till weset
men jag vill liksom inte bo där!
samtidigt vet jag inte om jag är jättesugen
på att bo kvar på campus heller...





och jag vill inte verka obstinat
men jag älskar att hata 
den här fucking stan





tänkte ta mig till gymmet
även om jag inte är helt kry
men jag dog ju inte förra gången
så jag kan nog utmana ödet en gång till!

dessutom får jag tillbaka 6971 kronor
guld värt
kaaatjing!





Dagens soundtrack: Anton Kristiansson - Lilla london




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0