För jag ska finna...

all min lycka
om så döden ska blir den
som tar mig dit



jag gillar inte personer
som man inte vet var man har...



och jag ska ju inte skaffa katt
egentligen
men malle har ju fått tre stycken småsmå
kissungar
och jag vet att sekunden som jag får se dom
så kommer en helt klart att få
flytta hem till mig
och hur jag vet det?
för jag börjar redan klura på namn
astrid eller kiwi
eller buffy?
kiwi ligger helt klart etta för tillfället...
eller ska jag återanvända något av våra
gamla kattnamn?
gunvor?
arne?
pelle-ville?
eskil?



och tack vare hsb
fungerar det numer att spola enorma mängder
vatten i mitt handfat
OCH det tillochmed rinner ner
yay!




Dagens soundtrack: Cornelis Vreeswijk - Polaren Per är kärlekskrank










Kommentarer
Alexa

Jag tycker att den ska heta getrud...:D

2010-04-09 @ 12:40:00
Malin

Fin blogg du har :D

2010-04-09 @ 13:05:13
URL: http://malinmelon.blogg.se/
Rebecka

älskar rosa bloggar haha!

2010-04-09 @ 13:16:07
URL: http://beckpeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0