För månen har...

en kraft som förnuftet aldrig haft
och aldrig får
och då går det som det går
sen vill jag skriva allt jag sett
så nån förstår
fast inga toner kan förklara
hur jag mår



ytterligare en av favoriterna
och jag hoppas verkligen att alvedonen
håller i sig bättre inatt
för jag har konstiga drömmar i vanliga fall
men dom blir inte direkt mer normala
av att vara sjuk
inatt bland annat
tillhörde jag en rånarliga tillsammans
med casey affleck
i public enemy-stil...





för är man trött på ensamhet
har tystnad mist sin dignitet
nu var vi två men ensamheten gav sig på
och den anföll med ett tal
om allt jag inte kunde få
och det såg du men du bad mig inte gå
men förstå







Dagens soundtrack #2: Lasse W - Under månen



kvällens outfit... kan ju hoppas att det hjälper!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0