I'm only...

gonna break your heart




en sådan där impulsgrej bara jag kan göra
eh nåja
befinner mig iaf i weset efter dagens jobb
och ser fram emot ridning
och kanske lite klappande av kattungar

fixat bil till sommaren har jag gjort också
kusin vitamins gamla honda civic
drar typ ingenting och hyfsat fräsch
för årsmodellen
himla billig också!
den får la duga tills jag har råd att köpa mig
en ford mustang eller en svart toyota prius
som jag sett tre gånger på två dagar
och jag skiter fullständigt i att jeff dunham gör
narr av den





Dagens soundtrack: Florence and the machine - Cosmic love



löv it!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0