Nånting om...

ensamhetsförtvining
inget särskilt
men ändå
hon skulle säkert förklara
nånting




dinosaurieäggen som ligger på stortorget
dom vill jag ha!!


och jag har tröttnat på ensamheten i lägenheten
och har hemlängtan
hem till hästar och andra djur
hem till mamma och pappa och annan familj
och så kom jag fram till två alternativ
som blev till ett tredje
men som sedan helt gick i stöpet eftersom
vipers har kvalmatch på måndag
så ända möjligheten är egentligen att åka hem
idag och stanna tills jobbet på lördag
vilket innebär att jag inte kommer göra ett skit
på affärsplanen
screw me and my koncentrationssvårigheter!!





Dagens soundtrack #2: Lasse W - Vinter över ån




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0