När du står...

ensam kvar på tå
och ytan inte går att nå
när du träffat botten
kom ihåg mig då




stabil morgon
lördagens bortglömda ostbollar
tillsammans med första säsongen
av gilmore girls
eftersom jag har alla säsongerna
så ska jag nog kunna sysselsätta mig
ett tag
och jag som skulle inleda dagen på löpbandet
aj då.
å andra sidan början jag bli krasslig
så det kanske var lika bra det
avd dåliga bortförklaringar





när du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går
när du har tröttnat
kom ihåg mig då!






Dagens soundtrack: Lasse W - Kom ihåg mig






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0