She's just...

so unstoppable



hmm funderar på om det kanske
räcker med en fredag på rock the lake
startfältet ser helt klart mycket starkare
ut då
krunegård
räisänen
hoffmaestro & chraa
the fine arts showcase
lördagen blir isåfall enbart
joel alme
sue
och scenic view
hmm...



jaaa mina musikaliska preferenser
innehåller två lågvatten
jag är villig att erkänna det
men ola svensson är någon man bara blir
så oerhört glad av
vilken tur att han är med i p3 populär precis





Dagens soundtrack: Ola - Unstoppable



Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar mycket om just det jag pluggar om. Sedan svarar jag mycket på frågor om sjukdomar och sånt, som folk undrar. Min blogg är som många säger en lärorikt och intressant blogg.



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-15 @ 12:48:14
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0