So I hope that...

you're sorry
and I wish you the worst...




vet ni vad?
en dag kommer jag slå er med häpnad
jag vet inte när
jag vet inte hur
jag vet bara att
en dag kommer kättarna att få gräva
sina egna gravar
och alla som saknade uthållighet
intresse och mod
att se mig för den jag är
kommer ångra sig djupt
JÄVLIGT djupt
tänkte bara ni ville veta det
det är inget försvarstal
inget jag-är-bättre-än-alla-förmanande
det är bara ett konstaterande....





...that's all I have to say




alice i underlandet var förbenat bra
å andra sidan kan det nog inte bli fel
med en kombination av tim burton
johnny depp och helena bonham carter
sällskapet var inte helt fel det heller
tack andra ems!




Dagens soundtrack #2: Charta 77 - Jag är Gud



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0