What's the point of...

doing anything
if you'll never notice?






men det finns inget att säga
folk är vad de är
och det jag försöker läsa in
är just bara saker jag försöker läsa in
varför kan jag inte sluta låtsas att saker
är någonting de inte är
varför kan jag inte sluta låtsas att folk menar
något de egentligen inte menar
jag saknar känslan.


slipper vara bakfull imorrn
och kan spendera dagen på biblioteket
men dom bästa istället
jävla hockey.

dessutom har jag ingen p-tangent längre
eftersom jag råkade dammsuga upp den
och dammsugarpåsen var överfull
så jag hittade inte den
nu saknar jag två tangenter...





Dagens soundtrack: Johnossi - What's the point?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0