When you loose...

something
you can't replace





jag hatar hatar hatar (!) opponering
jag klarar inte av kritik
och jag vet att jag enbart har gjort ett g-arbete
och det händer ytterst sällan att jag går in
med den inställningen
jag gjorde det i den här kursen
aldrig mer!
det känns för jävligt

vad som däremot känns bra
är att jag är ledig från skolan fram till måndag
jobbar dock fredag
men annars
inte ett jävla skit att göra!
helgen ska dock spenderas i weset
det är en speciell helg
det är helgen då vi förlorade vår ängel
för trehundrasextiofem dagar sen...





Dagens soundtrack: Coldplay - Fix you


Efter 10 min av dagens seminarium...

...efter ytterligare 20 minuter





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0