And I just keep on...

searching everywhere
for something true
but I guess it all leads back
to you





egentligen skulle jag vilja förklara
men det går inte
för jag vet inte riktigt vad det handlar om
det går inte att sätta ord på känslan
för jag har en känsla
den där magkänslan som jag brukar få
och som brukar ha rätt
tyvärr?




so tell my love I'm leaving
I've got to find something
to believe in




och kommande två dagarna spenderar jag i armeringen
började med ett smakprov i eftermiddags
och stämningen blev genast bättre
det diskuterades feltolkningar av låtar bland annat
och jag vet inte riktigt hur dom där två pajasarna
tänker egentligen
'och jag går och röker samma morrhår'
Ehh nää!
och christer i p3 samtalade om saker man samlar på
henke samlar på minnen (doh!) och misslyckade
förhållanden
jag påpekade dock att jag inte haft möjligheten till det
och skulle återkomma





Dagens soundtrack: Amanda Jenssen - For the sun






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0