För patetik är konst...

och konst det jag förstår





jag är sämst i världen på att vara rastlös
och så bygger jag upp sådana där irritationer
som gör mig än mer rastlös
och så blir jag på ännu sämre humör
undra om jag skulle halsa den där vinflaskan
som kom med teven innan idag?
för det är ju inte alls patetiskt
nej då.

egentligen kanske jag bara skulle försöka utöka
min umgängeskrets såhär när alla flyttat
och kusin vitaminerna är de enda som vill umgås
med mig på eget initiativ?!


fan vilken dålig människa jag måste va som sitter
hemma ensam en lördagkväll och dricker vin
jag gillar inte ens vin!

slut på självömkan

over and out






Dagens soundtrack #3: Håkan - Klubbland





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0