Ibland gör man rätt...

ibland gör man fel
lev med det




jag börjar tro mer och mer på det faktum
att jag är synsk
för jag vet då fan vad som ska hända
innan det händer
och ändå utsätter jag mig det för det

och jag är så jävla dum i huvudet
den dagen jag blir överkörd av en jävla
lastbil kan inte komma snart nog




det är inte hur man har det
det är hur man tar det
och när man längtar tar saker tid
det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
för långsamt, för snabbt men aldrig i takt
vi vill ju bara andas
sova och andas omvartannat inget mer





och jag skulle behöva en sådan där kram
som bara kan komma från en viss person
och därför gör jag nåt
jag aldrig skulle göra i normala fall....



dessutom saknar jag mina grabbarna grus mer än
någonsin
mange callis boström philip filip och tobbe
det är inte riktigt samma sak utan er.





all den här tiden som jag vilat och velat
vilat och väntat och kastat bort
inte nu, kanske sen kommer jag också tycka
att allt dåligt för med sig nåt gott





Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Ibland gör man rätt ibland gör man fel





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0