Keep a light...

on those you love
they will be there when you die
baby there's no need to fear
baby there's no need to cry





alltså jag vet inte
det finns ju egentligen inte så mycket
som håller mig kvar här
så varför ska jag vara det?
det kanske finns något ställe bättre
än växjö/vislanda
kanske gräset faktiskt är grönare på andra sidan
och jag vill inte säga att jag blir besviken
men det blir jag
och när jag tänker efter
så är faktiskt vännerna lätträknade
och det finns andra platser
där det finns människor som får en att känna
sig omtyckt
så det kanske är dags att släppa taget om drömmen
att bli profet i sin egen hemstad?!





every little piece in your life
will add up to one
every little piece in your life
it will mean something to someone





och den där befarade benhinneinflammationen
den verkar bara vara vanlig träningsvärk
om än på ett udda ställe
det gör förbannat ont ändå!





Dagens soundtrack: Editors - Weight of the World





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0