May all of your...

dreams come true





det här är helt och hållet snott
härifrån
men jag har fått tillåtelse att använda det för
egen vinnings skull
med reservation för att vissa frågor är något
ändrade då jag söker manligt sällskap
och inte kvinnligt
så alla ni som står i kö kan nu fylla i formuläret
så jag kan så att säga
sålla agnarna från vetet!
svar går bra att lämna antingen via kommentarsfältet
eller via mail
Varsågoda!



Grundläggande information om dig

1. Namn:

2. Ålder:

3. Längd:

4. Vikt:

5. Ögonfärg:

6a. Äkta hårfärg:

6b. Nuvarande hårfärg:

Låt mig lära känna dig

1. Är du oskuld?

a. Om nej, hur många sexpartners har du haft i ditt liv?

2. Har du genomgått ett sexbyte?

3. Röker du?

4. Har du använt illegala droger?

5. Har du barn?

a. Om ja, varför då?

6. Håller du din kropp i trim genom träning?

7. Har du en inkomstkälla?

a. Om ja, vad?

b. Om nej, vem försörjer dig idag?

8. Har du varit otrogen någon gång?

a. Om ja, varför?

b. Om nej, varför inte?

9. Har du en tvillingbror om det inte skulle funka mellan oss?

10. Hur många piercings har du? (öron räknas inte)

11. Brukade du bli vald sist i skolan?

Anledningar till att jag borde välja just dig

1. Beskriv hur en perfekt dejt med mig ser ut? (högst tre rader)

2. Motivera varför jag ska välja just dig? (högst en mening)

3. Har du några specialfärdigheter som kan tänkas komma till nytta i rollen som pojkvän?

Information om ditt förra förhållande

1. Hur länge var ni tillsammans?

2. Älskade du honom/henne? (ja / nej)

3. Får mina kompisar spöa upp henne? (ja / nej)

4. Anledningen till att det tog slut:

Referenser

Ange tre referenspersoner som kan gå i god för att det du har skrivit är sant (helst tre av dina snyggaste killkompisar samt deras telefonnummer)

1.

2.

3.




mycket nöje (:




Dagens soundtrack #2: The Donnas - Too bad about your girl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0