The best days...

are not planned





dagens middag bestod även den av cola
och fem stycken pommes
tack vare att min käre bror gick och beställde
fel mat till mig
men vad gör det när jag får två månadslöner imorrn
istället för enbart en
nu ska det levas liv igen!

och för övrigt har mitt miserabla liv visst blivit
en följetong på kusin vitaminernas jobb
tydligen skrattar dom åt mina sms
eller mig
jag vet inte vilket av det egentligen.




you just happen to be
where everything feels fine






för övrigt nummer två gillar jag att öppna upp spotify
och hitta en ny låt i inboxen från mange schmidt!






Dagens soundtrack #2: Anna Ternheim - My secret (naked version)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0