Visst var det nåt...

som hände
eller är det jag som drömmer
du är bättre än du vet
mycket större än du vet
men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
det gör man där vi kommer ifrån
och jag förstår dig bättre
vill du nåt så vet du var jag finns






ååh vad jag gillar armeringen!





jag kom att tänka på det nu
kanske för att det är så tyst




för övrigt borde jag nog diska mer än
en gång i veckan
för övrigt nummer två så ser insidan
av mitt kylskåp hemskt tragiskt ut
för övrigt nummer tre borde jag nog inte låtit
min mobilladdare legat i vatten sen klockan
fem i morse
för övrigt nummer fyra ser jag fram emot förfest
hos josibosi imorrn
trots att jag inte fått några pengar sen i maj
(jag väntar dock på min lön
som kommer snart
hoppas jag)
för övrigt nummer fem är det torsdag idag
torsdag och första ridlektionen för terminen
ni vet vad det betyder
det blir väldigt mycket häst framöver!




blås lite här där det gör ont,
det kanske ger sig
lite slit är jag värd
ljug om du behöver, det gör ingenting






Dagens soundtrack: Lasse W - Från kylan in i värmen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0