When the time comes...

you're no longer there
fall down to my knees
begin my nightmare
words spill from my drunken mouth
I just can't keep them all in
I keep up with the racing rats
and do my best to win





första träningen för säsogen avklarades igår
och jag vet inte men jag börjar nog bli gammal
för jag har då ont överallt
och än kan jag inte riktigt bestämma om det är
träningsvärk
eller om det är så att problemen med benhinnorna
har kommit tillbaka
så förutom att köpa nya skor
igen
måste jag linda om mina klubbor
igen


och det här med att inte göra någonting om dagarna
det gör mig lika trött som att faktiskt göra nåt




Dagens soundtrack: Editors - The Racing rats



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0