Will you tell me...

once again
how we're gonna be just friends?
if you're for real and not pretend
then I guess you can hang with me





jag måste bara påpeka att jag har världens
bästa vänner
och om jag då kan locka till mig sådana
underbara personer
då kan jag väl inte vara någon jättedålig
människa egentligen?
ja förutom när jag dricker ren sprit då
det funkar tydligen inte.





just don't fall
recklessly headlessly in love with me
cause its gonna be
all heartbreak
blissfully painful and insanity
if we agree
oh you can hang with me





Dagens soundtrack: Robyn - Hang with me






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0