And I don't mind...

that you're not here





'ett huvud utan bekymmer finns bara
på en fågelskrämma'
visserligen ser jag väl ut som en
men det är ett faktum som inte hör hit
har skrivit en tredjedels resultatdel
som ska skickas in för handledning ikväll
vad gör jag här?



elephants are minor details





dagens soundtrack är den perfekta hörlurslåten
särskilt på promenad från plats a till plats b
eller c d e f g eller nån annan bokstav
så ladda ner
lägg in på mp3-spelare walkmanmobil eller i-pod
vrid på högsta volym
och välkomna in i min bubbla
jag lovar
det finns absolut ingenting eller någon
som kan göra er ont då
Låvar med å.


den här fungerar också




Dagens soundtrack: PlayRadioPlay! - Elephants as big as whales




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0