I don't mind it...

I still don't mind at all
it's like one of those bad dreams
when you can't wake up
looks like you've given up
you've had enough
but I want more
no I won't stop
cause I just know
you'll come around
right?





jag vet inte varför
men den där natten jag skulle försöka att sova
efter att coralle gått bort
då hade jag den låten i huvudet
snurrandes hela natten
och nu trodde jag att det där svarta
hade blivit lite mer ljusgrått och att
glädjen kanske kunde hitta tillbaka
men den vill inte göra det
och trots att lördagen var kanon
så har den dagen numer passerat
och jag är tillbaka vid början igen...




just don't stand there and watch me fall
cause I
cause I still don't mind at all




och 1300 imorrn ska uppsatsen lämnas in
och det känns inte bra alls






right?








Dagens soundtrack: P!nk - I don't believe you








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0