It's gonna take...

a superman to sweep
me off my feet
I need a hero
I'm holding on for a hero
'til the end of the night
he's gotta be strong
and he's gotta be fast
and he's gotta be fresh from
the fight




sjukt bra ös i dagens soundtrack
tyvärr verkar det inte vara riktigt lika
sjukt bra drag på campus
eller iaf inte hos dom jag umgås med
så jag får hänga med mitt wii
och uppdateringen på innebandy.se
som säger att vipers vann med 7 mot 0

mitt liv är förbannat sorgligt egentligen
såhär vid närmare eftertanke
ska dränka mina sorger i coca cola...




Dagens soundtrack: Bonnie Tyler - Holding out for a hero





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0