It's like one of these...

bad dreams when you
can't wake up






jag vet att jag sa att jag skulle sluta
men jag behöver någonting
som får tankarna att fara någon annanstans
seminariet och opponeringen
fick mig som vanligt att rasa
från toppen till botten
vissa borde inte syssla med sådant
det är trist att vissa måste haka upp sig på småsaker
och blåsa upp dem
bara för att må bättre själva
och sen ringer telefonen under sista rasten
och mamma säger att kean är borta
att han varit det sen söndag kl femtonnollnoll
så jag gick till träningen
och det hjälpte i en timme och en kvart
sen kom jag hem igen
och nu är alla tankarna tillbaka
det snöade på vägen hem från tborgen
det är kallt ute
och han är kanske alleles ensam
om han ens lever
var är vår hund?
jag orkar inte vara ledsen mer
det får vara bra med det nu
jag orkar inte det mer...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0