It's like...

you're the swingset
and I'm the kid
that falls...



jag kom på det nu
vad det var jag drömde om inatt
under den lilla stunden jag faktiskt sov
och jag fick ett sms
som jag brukade få för ett par år sen
och det är inte första gången jag drömmer
om avsändaren i fråga
den senaste tiden
och det gör mig en smula ängslig
för jag brukar inte drömma om personer
jag längre inte träffar
förutom när det händer något...
det vore ju just snyggt om den personen dök
upp på grace imorrn
då blir jag så illa tvungen att gå hem nämligen




I don't believe you
when you say you don't need my anymore







Dagens soundtrack: Alicia Keys - No one (fast i Amanda Jenssen version)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0