Need some...

motivation
if you could be the things I need
I'll crawl through knives
an inch per tear
these knees they bleed for you¨





det spelas en seriefinal ikväll
i tborgen
en seriefinal jag inte fick va med i
varpå beslutet att sluta spela
helt enkelt fick verkställas
det innebär att jag lämnat en av mina
stora kärlekar
jag har haft tre
hästarna innebandyn och musiken
och innebandyn har jag levt för de senaste
nio åren
men det finns en gräns
även för mig
för hur mycket skit man orkar ta
för någonstans säger den egna stoltheten ifrån
egentligen vill jag gå dit
stöta tjejerna
se ifall någon av mina F95-tjejer får speltid
men det gör så ont att sitta bredvid
att inte får vara med
och jag vet inte riktigt om jag har lust med det...
jag vill dock rikta ett stort tack
till er som har förstört en av de få saker jag
faktiskt tycker är kul
ett riktigt STORT tack ska ni ha
det har ni kämpat hårt för!



andra ems planerat att se sin första
innebandymatch med mig på plan
och dessutom ta med sig en dejt
nu blir det inte så
helgerna suger...




Be brave Show me signs





för övrigt vill jag bara påpeka
att gårdagens hästbyte innebär att jag sitter
på finaste finchens rygg igen
det är magiskt
nästa lördag blir det klubbhoppning
men det blir på shandy
dessutom är jag kär i the vampire diaries




Dagens soundtrack: In Flames - Crawl through knives




Löv it!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0