So tell me...

when you hear my heart stop
you're the only one that knows
tell me when you hear my silence
there's a possibility
I wouldn't know



dom fann honom
poliserna
fast i en snödriva
på en parkering utanför sjöatorp
i tre dagar var han borta
i kall kall snö
nu är han hemma
och är piggare

uppsatsen som borde vara färdig
den är inte färdig
den ska lämnas in klockan 1300 imorgon
utanför pg's kontor
halv tolv stänger repro
klockan 1000 ska jag vara hos andra ems
så hon kan hjälpa mig med layouten
det blir en lång natt

hopptävlingen gick ömsom bra ömsom dåligt
jag tror det där fallet från finaste finchen
innan jul har satt sig i huvudet
för plötsligt går inte ridningen riktigt lika bra
och på hopplektionen i torsdag
ja då satt jag på finaste finchen igen
och höll på att åka av två gånger om
shandy och jag tog oss runt en gång felfritt
och en gång med en vägran och två rivningar
vad hände där liksom?
men det var kul ändå

och jag brukar ta min tillflykt till serierna
så återigen
den här gången är det the vampire diaries
alla böckerna utlästa på två dagar
vilket jag bör nämna skulle ägnats åt uppsatsen
hela första säsongen genomplöjd på två dagar
vilket jag bör nämna skulle ägnats åt uppsatsen
men det är ju så jag gör
jag lever mitt liv genom mina serier
och utan dom vore allting väldigt mycket gråare
särskilt utan ian somerhalder...





Dagens soundtrack: Florence and the Machine - Cosmic love





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0