They don't...

understand
people never do




jag önskar vissa runt omkring kunde
försöka förstå
att det saknas en familjemedlem
som vi inte kan hitta
att det ska lämnas in en uppsats
som inte är färdig
att det är träningar och möten
och födelsedagar
och allt det där andra som liksom fortsätter
snurra runt utan hänsyn
till inträffade händelser man inte kalkylerat för
samtidigt som jag mest vill stänga dörren
dra täcket över huvudet och låta världen
där utanför fortsätta utan
mitt deltagande
jag hinner inte
jag orkar inte
som vän tycker jag man borde försöka förstå.



och jag drömde om honom i natt
att han hittade tillbaka
och det var så verkligt
sen vaknade jag och verkligheten
var tillbaka
det saknas fortfarande en familjemedlem
en Redjacket´s Enniskean




Dagens soundtrack:




Kommentarer
Anonym

Drömmen slog in! Fortsätt dröm..

2010-02-17 @ 18:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0