Together all these...

years
now half of me i missing



det verkar som att jag får smaka på
min egen medicin
otur för andra att det råkar vara så
att jag inte bryr mig
själv är bäste dräng
som det heter
eller ensam är stark
det är också en favorit
dessutom är jag inte ensam
jag har mina närmaste
och dom kommer jag aldrig släppa
resten spelar liksom ingen större roll..

och det finns en anledning till
att det är lite dåligt med uppdatering
jag har nämligen fullt upp med
att lyssna in mig på nya soundtrack





Dagens soundtrack: The Misfits - Great balls of fire








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0