A little bit of heaven...

but a little bit of hell
this is the hardest story
that I have ever told
no hope
no love
no glory
no happy ending



sexton
det är antalet dagar det tog för det nya året
att bli ett lika jävligt som förra
det är stort svart tomt hål i mitt hjärta
som inte går att fylla
som jag inte vill fylla
för det är hennes plats
det är svårt att andas
det gör så ont överallt i kroppen
och jag ser bilden av henne framför mig
hur hon låg i snön
och jag kan känna känslan av att stryka fingrarna
över hennes kalla ansikte
som är lika mjukt som alltid
men har tappat all värmen
och min andra lilla goshäst
hur ledsen hon ser ut när hon står där ensam i stallet
utan sin lillasyster
hur ovanligt lugn hon varit
för hon vet att det bara är hon kvar nu
hon saknar sin syster lika mycket som vi



min älskade fina sagohäst...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0