And the stars...

never shine for the ones
we lost it oh so fast
we were not meant to last...



jag må ha fått tillbaka en av de två
jag tappar bort
och tro mig det är inte så illa det
men det händer då och då att jag saknar
även honom
trots att jag vet att han aldrig kommer tillbaka
och kanske aldrig riktigt var här




you can take what you want
but you can't have my heart






dessutom saknar jag alvesta sporthalls blåa golv
moheda ibk's röda färger
och läktarplatsen med sötnöten





will you feel regret when I'm not around?







Dagens soundtrack #3: Melody Club - Wildhearts (piano version)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0