Bring me everyone...

cause I need to hurt someone





när mitt humör är som värst
så bör jag inte ha med folk att göra
ändå utmanar jag ödet trots att:
jag skulle töja ena hålet i örat
köper en 2 mm bara för att inse
att när jag kommer hem och satt i smycket
så är redan hålet 2 mm vilket innebär att jag inte
töjt det överhuvudtaget
dessutom följer jag vipers via nätet
och givetvis går de och förlorar i sudden med 6-5
och när jag står stillsamt i baren och håller på att
betala min drink
så kommer det nåt blont jävla helvete och tror hon
äger hela världen
som tur är tog tobbe tag i saker och ting
och körde över henne
fan va jag hatar folk!
det var mest dit jag ville komma...







Dagens soundtrack: Mustasch - Bring me everyone




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0