I wanna love you...

but I'm growing old
ten little soldiers screaming
in my soul...



att jag börjar dagen med feber är inte alls
bra
jag har alldeles för mycket på mitt schema
för att äve sjukdomar ska kunna få plats
ikväll är det match
imorrn är det hopplektion med pontjak
och mirja har lovat att det kommer bli
en kanonlektion
och på fredag blir det moheda - lessebo
med sötnöten
som jag har inte har träffat på alldeles för länge
lördag blir det jobb
och på söndag har vipers hemmamatch mot landskrona
dessutom har jag en c-uppsats att skriva däremellan
och en tatueringsstudio att besöka
grattis jävla skövde!




Dagens soundtrack #2: Mando Diao - Mr Moon





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0