If anything...

should happen
I guess I wish you well




och jag lyckas återigen få det
till att det antagligen är mitt fel
mitt fel att jag inte var där just den
där hemska dagen
som gjorde att ingenting någonsin kan bli
vad det var igen
för det kommer alltid finnas en person som
fattas
och då spelar det ingen roll att jag funnits
där alla andra dagar
eller att jag faktiskt inte heller den helgen
fick något samtal eller sms om att komma hem
och umgås med dom där andra
det spelar liksom ingen roll då
för jag var inte där när det behövdes som mest
när livet föll i bitar
hemstaden blev lika grå som askan bland ruinerna
och gudarna grät glädjetårar över att ha fått tillbaka
sin ängel
jag var inte där den dagen
den natten
och jag har fått betala ett jävligt högt pris för det!





happy endings gone forever more







Dagens soundtrack #2: Annan version







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0