If I don't live...

today
then I might be here tomorrow




att jag aldrig lär mig
skulle man kunna tycka
men nu är det så att jag kan inte spela i helgen
och därför ville jag va med idag
även om jag vaknade med feber imorse
och har knaprat alvedon hela dan
men jag vill påminna mig om att jag en gång sa
att om jag trillar ihop och dör på innebandyplanen
så dör jag ju iaf lycklig.


för övrigt blev det seger med 12-2
och hade det inte varit för mig
så hade de där två målen i arslet
aldrig kommit till...



Dagens soundtrack #3: Mando Diao - Never seen the light of day




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0