Lights will...

guide you home
and ignite your bones
and I will try
to fix you




jag blir så besviken på vissa...



sex timmar på intersport har aldrig gått
så fort som idag
jag har lämnat in uppsatsen infor torsdagens
handledning
jag har packat större delen av grejerna
för fyra dagars gothia cup
och laddar nu med harry potter
och nånstans där emellan
kommer jag återigen underfund med att
man aldrig ska ta folk för givet
dom kommer bara göra en besviken
oavsett hur många gånger man funnits där
eller hur många år som har gått


jag saknar min andra hälft
min andra ems




Dagens soundtrack: 30 seconds to Mars - The kill (bury me




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0